vineri, 18 noiembrie 2011

Vineri 18 nov.


Eu deja m-am apucat de curăţenie. Prima dată fac ce e mai greu, mai tîrziu vin detaliile, astfel ca înainte de Crăciun să fie nevoie doar de retuşul final. Şi am început să îmi decorez casa: o bisericuţă, cîţiva reni, o floare de Crăciun, un aranjament, o lumînare decorativă, mai apoi coroniţa de Advent, toate îşi vor lua locul încet încet, astfel ca să încep să simt aerul sărbătorilor ce vor veni.
Şi încă ceva, nu mai goniţi prin viaţă preocupaţi doar de bani şi de lucruri materiale, făceţi-vă timp să priviţi afară, chiar dacă timpul e trist sau vă e frig, bucuraţi-vă de un ceai ori de o ciocolată fierbinte şi mulţumiţi cerului că sînteţi sănătoşi, cei care sînteţi, ori că trăiţi în pace şi că aveţi măcar pîine. Alţii nu au nici linişte, nici un pic de siguranţă şi sînt mai puţin trişti ca noi. Asta nu înseamnă să nu încercăm să ne schimbăm viaţa, zic doar să acţionăm şi să ne văicărim mai puţin.
P.S. Credeam că domnul Ponta şi socrul lui ar putea fi capabili măcar în post să pună în aplicare ceva din învăţătura creştină. Dar m-am înşelat! Şi asupra lui şi asupra altora. Aşa că, voi reveni! Aştept doar să treacă nebunia săptămînii ăsteia şi să avem mintea limpede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu