joi, 3 noiembrie 2011

31 octombrie


Antea 1 se întrece în cretinisme, deşi ridică pretenţii de canal naţional. Pe postul ăla bun e doar jurnalul de ştiri. Am stat zece minute să o urmăresc  pe Narcisa, doar că nu am aflat care dintre persoane e Narcisa. Serialul e absolut cretin! În cele zece minute nu am găsit o replică ori o scenă care să nu-mi provoace dureri de stomac.
Mai e apoi duduia aia care, după ce a ratat "Noră pentru mama", de au terminat cei de la Kanal D mai repede şi au renunţat la format, a găsit acum adăpost la Antena 1. Domnu Voiculecu, postul ăla avea destule programe proaste şi fără emisiunea aia!
Mai sînt alte cîteva, printre care şi cea cu d-l Botezatu, excelent creator de modă, dar total netalentat pentru tot felul de emisiuni tv în care se bagă, apoi una de bîrfe de după amiază, iar la sfîrşit de săptămînă nu au nimic interesant. Aş zice că nici alte televiziuni, dar se pare că asta e regula.
Poate învaţă ceva de la italieni, care ştiu să facă emisiuni şi la sfîrşit de săptămînă. Mi se poate replica aici faptul că RAI e postul lor naţional, dar aş putea şi eu răspunde cu o întrebare: Noi mai avem post naţional ?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu