vineri, 11 noiembrie 2011

Vineri 11 nov


Am revăzut recent cîteva poze din minunatul ţinut al Maramureşului. Şi l-am ascultat pe Dumitru Fărcaş, acest unicat al muzicii, care face să plîngă nu doar taragotul, ci şi sufletul. Ochii i se luminează atunci cînd interpretează o melodie, iar tu, chiar dacă profan în ale muzicii, îl recunoşti fără să-l vezi, pentru că taragotul său sună altfel, are în melodie nu doar lumină, ci şi suflet. Reascultaţi-l privind imagini din ţara asta pe care atîţia vor să o distrugă! Ascultaţi-l şi bucuraţi-vă că sîntem români. Ăsta poate fi un motiv! Poate că află şi individa care se ocupă de turism care sînt modalităţile de promovare a tării ăsteia!
P.S. Mai nou un prinţ din alte zări s-a trezit că e înrudit cu Vlad Ţepeş. Nu cred! Nici măcar în lucrurile rele, că a mai făcut şi din alea, cu atît mai puţin în actele de curaj. Şi dacă tot am adus vorba, n-a observat nimeni că respectivul prinţ a cumpărat o mulţime de case şi terenuri doar în partea de Transilvanie care ar putea fi regionalizată într-un anume fel ? Va constiuia asta un argument undeva, cîndva?... Mă mir că de data asta domnul istoric  Giurăscu nu a mai observat că în filmuleţul CNN s-a vorbit doar de Transilvania şi nu de România, dar asta ţine probabil de manipularea postului. Mă mir însă că domni ca Bogdan Chiriac ori Mihai Gâdea chiar nu-şi dau seama, ba mai mult, vorbesc ba despre Ardeal, ba despre Transilvania fără să înţeleagă deoasebirea. Oricum, emisiunea pe care au tot lăudat-o mie mi-a făcut greaţă. Nu-i cred pe englezi, nu fac nimic gratis şi tare mă tem că atunci cînd ne vom trezi şi vom înţelege ce au urmărit cu adevărat va fi prea tîrziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu