joi, 21 iunie 2012

22 iunie


N-am mai vorbit de ceva vreme despre vacanţele prin România. Ne plîngem că nu ne permit drumurile, dar am putea să mergem cu trenul. Asta dacă cineva s-ar gîndi să facă ceva pentru calea ferată, nu cum s-o vînd cît mai repede şi la fel de prost ca atîtea bunuri pe care le-am avut.
Am putea merge totuşi cu trenul pînă la Braşov. Cei interesaţi au mai multe locuri frumoase de vizitat, Biserica Neagră fiind doar unul dintre ele. Tot cu trenul poţi merge la Predeal ori Sinaia să stai o zi două şi apoi să te întorci acasă. Mă refer mai ales la bucureştenii care se înghesuie pe Valea Prahovei pierzînd nu doar timp, ci şi bani. Poate că la sfîrşit de săptămînă ar trebui să se mai adauge un tren special, dar cine să se gîndească la asta. Desigur, se poate merge cu trenul de la Timişoara la Orsoava, incluzînd Herculane, ori de la Timişoara şi Arad la Oradea, dar şi de la Roman, Iaşi ori Suceava prin acele zone minunate ale ţării, sau de la Rîmnicul Vîlcea la Sibiu. Mă refer doar la drumuri scurte, fără maşină, aşa ca să rentabilizăm şi CFR-ul şi să facem o ieşire de sfîrşit de săptîmînă fără să poluăm natura. Poate că aşa am reuşi să menţinem mai jos şi preţul benizinei. Pentru asta trebuie însă să ne ajute şi CFR-ul pe noi, pentru că după felul în care au fost gîndite orarele trenurilor, îţi vine să crezi că cineva ne sabotează din greu. Şi poate chiar ne sabotează, că nu-mi vinse să cred că totul merge prost doar din vina noastră. Pînă acum am înţeles că ceilalţi au vrut să ducă tot ce ne-a mai rămas la faliment, dar nici pe ăştia de acum nu-i văd prea hotărîţi să facă ceva ca să ne fie mai bine. Nici în turism, nici în justiţie, unde e şi mai grav. Dar nici noi nu face!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu