joi, 21 iunie 2012

12 iunie


Îl ador pe domnul Ilie Şerbănescu! Am mai spus asta de cîteva ori şi o să spun pînă ce se înţelege că omul e printre puţinii patrioţi pe care îi avem. Şi are dreptate în tot ce, cu durere şi revoltă spune. Adevărul e că toate guvernele de după 1990 nu au făcut altceva decît să ne transforme în ceea ce sîntem astăzi, o colonie, în sărmana ţară bogată prăduită sistematic şi cu bună ştiinţă de indivizi care ar trebui, mulţi dintre ei, să fie la puşcărie şi nu în parlament. Desigur, cei ce au mai făcut şi ceva bun ar putea beneficia de circumstanţe atenuante!
Domnul Şerbănescu are perfectă dreptate şi cînd vorbeşte despre bănci şi cînd ne aduce aminte că noi nu avem industrie şi mai ales cînd susţine că pe nimeni nu interesează să îndrepte lucrurile şi mai ales cînd afirmă că UE ne dă bani să-i cheltuim tot pentru binele lor. Dar vorba unui proverb din America latină pe care încerc să-l traduc, nu e cineva mai orb decît cel care nu vrea să vadă.
P.S. Iar a votat lumea aiurea, ca de obicei. Acum le-a dat USL-ului toată puterea, ceea ce e la fel de periculos. Oricîtă nemulţumire ar exista, dacă nu vom ănvăţa să mai şi judecăm, nu ne va merge bine. Cunosc oameni din toate partidele care nu meritau să fie sancţionaţi pentru alţii, mai ales că vorbim de locale. În plus am văzut şi oameni care s-au ales nu după calităţi, ci după sigla de partid. Nu am dubii în ceea ce o priveşte, de exemplu, pe Olguţa Vasilescu, pe care o felicit, în schimb am mari îndoieli în privinţa lui Rareş Mănescu, ales pentru că e soţul soţiei sale, care e pila lui Antonescu, omul neavînd nici un fel de calităţi, iar la tv., mai bine să nu mai apară! Mi se pare inadmisibil şi că aroganţa fără precedent a domnului Chiliman, care nu ştiu dacă e bun primar sau nu, să fie premiată cu un procent uriaş. Mă bucur că la Tîrgovişte au scăpat de un baron local şi mă întristez că alţii i-au păstrat pe Boc, Pinalti ori Falcă, dar şi că Timişul a dat dovadă de orbire totală. Puţin mai mult bun simţ ar fi fost necesar! Cam asta e. Ne merităm soarta! Mai ales că proştii l-au votat pe domnul OTV, oferindu-i astfel lui Băsescu un nou partid. Că tot se întreabă unii ce va face Udrea, pun pariu că se va înscrie în partidul lui Dănuţ. Mai am un sigur dubiu, ce va face Cristian Diaconescu ? Deocamdată rămîne lîngă idolul lui la Cotroceni, dar pe urmă ?... Să-l urmeze oare şi în insulele Caiman ori se va da bine pe lîngă altcineva ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu