sâmbătă, 17 martie 2012

17 martie


Cred că multe probleme s-ar putea rezolva dacă am fi mai solidari ca naţie. Nu mă refer acum la solidaritatea oamenilor în faţa unor dificultăţi ale semenilor, aşa cum au fost zăpezile, inundaţiile ori boala. Mă refer la solidaritatea aceea minunată a unui popor care speră ceva, cum au fost momentele din 1989. A durat puţin şi nu cred că se va repeta, dar ar fi fost minunat ca, imediat după aceea, în loc să ne gîndim cum să ne îmbogăţim doar noi, ne-am fi gîndit la bunăstarea tuturor,
Din nefericire am făcut parf şi ceea ce am avut şi am creat o polarizare socială sinistră, doar ca să facem pe placul unora care, oricum ne dispreţuiesc. Trebuia profitat de faptul că tot au organizat unii acţiuni peste acţiuni în 1990, doar doar îl alungă pe Ion Iliescu şi îşi pun oameni şi să facem ce credeam noi de cuviinţă, că posibilităţi am fi avut.
Din păcate nici Petre Roman, care a făcut multe lucruri bune, altfel nu l-ar fi trîntit ăia în septembrie 1991, nu a avut curaj să rupă cu vasalitatea faţă de Europa şi să nu-i pese de SUA. După eşecul din Transilvania din martie nu cred că ar fi avut curajul să ne bombardeze cum au făcut mai tîrziu cu Yugoslavia. Sau, cine ştie?...
P.S. Ca să vezi cine moare acum de grija Serbiei, precupeaţa de la Berlin! A uitat ce i-au făcut Yugoslaviei mai ales ei şi americanii ? Sper că sîrbii nu au uitat! Oare cu ce mai vrea să se aleagă de pe acolo, că sîrbii nu au insule şi Kosovo l-au luat deja ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu