miercuri, 22 februarie 2012

Marti, 21 februarie


Să vorbim despre un post mic, mic de tot, unul ce îţi adduce aminte de o poezioară din copilărie, cu un pitic ce făcea baie în ibric. Mă refer la B1 Tv şi e prima şi ultima oară cînd îi acord atenţie. Eu la postul ăla mă uit doar la Urania! Totuşi, cînd trec de la un post la altul, în căutare de altceva decît eternele reclame proaste, mai văd cîte o jumătate de minut de emisiune, suficient să mă îngreţoşeze.
E acolo un tip cam redus mintal care, speră el, cu ceea ce produce va reuşi cîndva să-l învingă pe Mircea Badea, fiind pe acelaşi interval orar! Nu spera băiatule, pentru că tu, în afară de a debita vulgarităţi nu te pricepi la nimic, cei ce te ascultă cîteva secunde îşi dau seama că nu ai citit în viaţa ta nici măcar Levantul lui “Cărtărăscu”!
Mai e acolo primul lingău al ţării, Ion Cristoiu. Nu  zic că nu ar fi bun ca ziarist, dar ceea ce face e incalificabil şi nu poţi să nu te întrebi cu ce dracu îl au unii la mînă ?
Prin 1991 mă tot întrebam cum poate fi cineva atît de fără caracter, apoi, după ce l-am văzut alături de Octavian Paler comentînd corect anumite evenimente, am crezut că mă înşelasem eu judecîndu-l prea dur. Dar nu mă înşelasem, el purta atunci o mască şi fusese “infiltrat” în trustul domnului Voiculescu. Dacă domnii ziarişti de acolo, în loc să bată adesea cîmpii şi-ar folosi sursele de informaţii, probabil ar face descoperiri interesante!
Al treilea individ şi mai greţos e unul Boda. El nu era nimeni, l-a luat Ion Iliescu şi l-a făcut întîi consilier (în ce naiba l-o fi consiliat ?!), apoi ambasador, după care insul a crezut că singurul lucru demn pe care îl poate face e să-l înjure pe Ion Iliescu! Şi să pui preţ fie şi pe o singură vorbă a unui astfel de personaj ?...
În sfîrşit mai e unul, Guşe, dar despre el vorbesc cu lux de amănunte săptămîna viitoare. Nu că ar avea valoare, dar mă miră că marii ziarişti nu au decis să-l analizeze puţin. Ori nu au voie ? Că afirmaţia că nu merită nu ţine! De data asta merită şi chiar e necesar.
P.S. Canalul de muzică Mezzo a dat în ultima vreme pe post nişte spectacole bune, iar unele, regizoral, absolute decente. E mai bine aşa decît fantasmagoriile unora fără talent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu