vineri, 9 septembrie 2011

6 septembrie

M-am săturat de felul în care noi transmitem informaţii, chiar m-am săturat! Cei care se lasă influenţaţi de o pungă cu ulei, zahăr şi mai ştiu eu ce, se vor lăsa oricum! Pe de altă parte să discuţi trei zile despre un accident, oicît de trist ar fi, ori despre o bătaie, ce s-a petrecut undeva, într-un orăşel de la marginea ţării, denotă doar lipsa de profesinalism a ceea ce se numeşte la noi, în mod eronat, presă! Aşa că, să mă ierte domnii Gîdea, Tudor, Dumitrescu, dar mi-a ajuns! Cînd vor face emisiunile inteligente de odinioară, nu ca cele de acum, cînd bat apa în piuă (chiar dacă politica noastră e de rahat, tot ar putea scoate ceva!), tocmai ei, care au suficientă inteligenţă pentru a ne oferi ceva interesant. Noul format al Sintezei zilei mă lasă rece, pentru că e artificial! Doar Mircea Badea rămîne să facă observaţii cinice. Mai face şi poante, de cele mai multe ori drăguţe şi care chiar îi folosesc pentru propria sa imagine. În rest... Mi-e dor de emisiunile cu Octavian Paler!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu