vineri, 9 decembrie 2011

Vineri 9 decembrie


Am promis săptămînile trecute să facem o încercare. Luaţi o foaie şi împărţiţi-o în două pe verticală. Scrieţi într-o parte ce aveţi şi în ceealaltă ce simţiţi că vă lipseşte. Cam aşa:

Am :                                                                             Îm lipseşte:

Sănătate                                                                       Mai mulţi bani
Prieteni                                                                        O familie
Imaginaţie                                                                     Şansa de a mă afirma
Putere de muncă, spirit organizatoric
şi gospodăresc                                                              Un loc de muncă pe măsură
Credinţă                                                                        Liniştea personală şi socială
Dragoste                                                                       ........
 Eu nu mai am nimic de adăugat. Cînd ai dragoste, ai tot!                                                                      
Dumneavoastră, cînd aţi terminat, trageţi linie şi vedeţi ce dă. Sînt convinsă că, în ciuda dificultăţilor, veţi constata că mai mult aveţi decît vă lipseşte. Chiar şi celor care, de exemplu, le lipseşte sănătatea, să se întrebe dacă au posibilitatea de a se trata sau destulă credinţă pentru a se îndrepta singuri spre vindecare. Pentru că eu cunosc oameni diagnosticaţi cu boli incurabile care s-au vindecat ajutînd tratamentul medical cu rugăciuni pline de credinţă, dar cu una sinceră, pentru că zice Iisus că toţi vor primi după credinţa lor. În post, ar trebui să ne gîndim odată în plus la asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu