luni, 17 august 2015

luni, 17 august

Voiam să scriu un articol mai lung, dar ultimele evenimente mă determină să mă rezum la trei puncte.
1. Răbdarea oamenilor e pe sfîrşite. Dacă binomul sau trinomul sau cum îşi zice, crede că mai poate face jocuri politice, lăsîndu-i pe hoţi nepedepsiţi ar putea să aibă o surpriză şi nici prietenii lor americani să nu poată (sau să nu dorească) să-i salveze. Aşa că, onor justiţia ar trebui să înlăture urgent abuzurile şi să pedepsească vinovaţii, dacă nu vrea surprize!
2.Nu-mi imaginam că personajul de la Cotroceni ar avea ceva comun cu poporul român. Nici celălalt nu a avut. De aici pînă la megalomania şi luxul pe care îl vrea, ca orice parvenit, etotuşi mare distanţă şi lumea nu a uitat nici de Ceauşescu, cu atît mai puţin de Băsescu. Poate crede că sîntem tîmpiţi. În orice caz, am învăţat că un preşedinte poate fi suspendat şi data viitoare am putea avea grijă să şi cîştigăm referendumul!
3. Nu mă gîndeam că Mugur Isărescu ar putea ţine cu altcineva decît cu băncile străine şi cu şefii lui din faimosul grup care se zice că ar conduce lumea.
Ceea ce mă uimeşte e că şi alţii, în special un domn pe care l-am stimat mult, Daniel Dăianu; intră într-un joc ce pare să contrazică părerile pe care le avea altădată. Sau el e acelaşi şi eu m-am înşelat ?!
Cert este că eu nu mai cred o iotă din ce spune BNR pînă nu îl aud şi pe Florin Georgescu. Pînă acum singurul care spune adevăruri dureroase e domnul Ilie Şerbănescu. Alţi bărbaţi adevăraţi nu mai sînt prin ţara asta ? Avem mare nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu