sâmbătă, 4 octombrie 2014

5 octombrie

Înainte de a vorbi despre candidaţi, aş vrea să trimit un gînd bun unei cunoştiinţe care are azi ziua de naştere şi să-i mulţumesc pentru tot ce a făcut ca om de artă.
Cît despre campania electorală, se profilează una mizerabilă. Ca să fiu sinceră nici nu ştiu de ce candidează unii. Sînt unele persoane despre care, deşi mă pricep puţin la politică, nici măcar nu am auzit. Îmi pare rău pentru domnul Ghişe, dar era previzibil că oamenii de treabă nu prea sînt apreciaţi la noi. De aceea ne şi merge cum ne merge. Domnul Ghişe ar trebui să se reorientreze, nu-i dau eu sfaturi, ci îmi exprim o dorinţă de om care vrea altceva, poate reuşesc cu noul partid al domnului Tăriceanu. E singurul partid care se comportă decent.. Deocamdată membrii veniţi în partid par oameni integri şi cu ceva inteligenţă, cred asta doar din prestaţiile de la televizor.
Cea mai mare dezamăgire o am referitor la Renate Weber, deşi cine a acceptat să lucreze cu Băsescu fie şi o zi nu se poate lăuda cu mare tărie de caracter. O pot înţelege că ţine cu neamţul ei, indiferent de lipsurile acestuia, dar despre domnul Tăriceanu, care a ridicat-o şi a pus-o cap de listă la europarlamentare atunci cînd nu mai era nimic, ar trebui măcar să se abţină, dacă nu poate să spună nimic de bine. Aşa că s-a cam zis şi cu mitul nemţilor de omenie!
Despre cei care doresc să iasă din anonimat candidînd la preşedinţie ori care o fac să se afle în treabă (ca cei doi de la minoritatea maghiară), nu am să zic nimic. Domnul Vadim Tudor ar fi trebuit să-şi evite o altă mare dezamăgire, iar domnul Funar merge doar la concurenţă cu primul. Şansele pe care le-a avut cîndva le-a pierdut pentru că nu a gestionat bine lucrurile. Mai lipsea domnul Brînză, care are cu ecologismul cam cît şi domnul Cernea, care nu face decît să se bage în seamă. Şi chiar dacă şi eu iubesc delfinii şi nu am considerat caraghioasă legea aceea, populaţia românească, cea care a ales toată fauna care se vede în parlament, nu pare a fi în stare să se preocupe nici măcar de dezastrul din justiţie, ce să mai vorbim de delfini!
Data viitoare însă voi vorbi despre candidaţii cu oarecare semnificaţie, chiar dacă nu au mult în sondaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu