duminică, 26 octombrie 2014

26 octombrie

Pe cuvînt dacă înţeleg ceva. De aceea mă pregătesc să emigrez. Nu mi se pare normal ca singurul om care ar merita să ajungă preşedinte stă atît de slab în sondaje. Şi cum eu m-am săturat de prostia românilor şi nu mai am de gînd să trag şi în următorii 10 ani ponoasele am decis să plec.
Domnul Tăriceanu era singurul care merita preşedinţia, în primul rînd pentru că are un program, care vrea ţara asta drept a 7 putere economică din UE. Numai că ţara şi puturoşii de români nu vreau. Ei doar să capete pe nemuncite şi să se plîngă! Vor vedea ei la anul, dar vorba domului Badea. "să se tăvălească în chinuri" că o merită din plin!
Domnul Tăriceanu, pe lîngă că are un program şi mai ales o ţintă, este un tip elegant, vorbeşte cumpătat, ştie să se poarte şi mai ales vorbeşte o franceză frumoasă şi se pare că şi engleza la fel, are relaţii în lumea asta mare şi nu ne-ar face de rîs oriunde s-ar afla.
Numai că pe români nu-i interesează. Ei îl vor pe Ponta care le dă acum în vreme ce viitorul guvern va lua, pe Ponta care a numit-o pe Keveşi, dar şi pe Ioan Rus şi încă de două ori! Pe Ponta cu dorinţa lui de putere şi cu lipsa de experienţă, ceea ce-l face să-l ţină la justiţie pe mormolocul de văru-su, extaziat de acţiunile DNA, fără să-şi dea seama că noi credem că nimic nu se va schimba pe la parchete şi pe la instanţe unde e dezastru! Să le fie de bine!
Cît despre perspectiva cealaltă, ar fi şi mai proastă, mai ales că domnul candidat nu numai că se încurcă în case, ci la fiecare apariţie pare tot mai sărac cu duhul. Numai că într-o ţară unde nu se mai citeşte, nu se mai apreciază altă muzică decît manelele şi nimeni nu are dorinţa să vadă frumuseţile lumii. în loc să-şi cumpere cîte 10 case şi cel puţin 5 maşini, la ce să ne aşteptăm?
Aşa că votaţi cum vreţi, dar nu vă mai miraţi că ne dispreţuiesc toţi, iar cei care nu mai suportă vor să plece din ţară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu