marți, 19 februarie 2013

20 februarie

Deşi am zis că o voi face mai rar, mă voi referi la cultură, cultură ce parte să se sufoce tot mai mult şi nu doar la noi. Trist e că atacul la cultură e deliberat, cu scopul precis de a exista doar cîteva elite şi restul o masă amorfă uşor de manevrat. Nu ştiu de ce, dar ceea ce se petrece îmi aminteşte tot mai mult de sfîrşitul unor imperii. Numai să nu fie sfîrşitul asemenea celui suferit probabil de Atlantida!
Am încercat iarăşi să mă uit la Mezzo şi sînt convinsă că specatcolele de operă nu doar sînt puse în scenă de aşa zişi regizori inepţi, probabil singurii promovaţi ca fiind grozavi, care nu au de fapt idee nici de muzică nici de acţiune şi caută trucuri ieftine, mai ales scenografice, ci că se încearcă depărtarea publicului de spectacolul de operă. Şi de film, unde lucrurile merg şi mai prost, iar uneori chiar şi de teatru deşi acolo nu au reuşit să strice chiar totul. Au scăpat cărţile, dar sînt aşa de scumpe că nu le prea poţi cumpăra!
Şi atunci, ce ne rămîne, mai ales că la televizor nu prea ai parte de lucruri instructive, ci doar de fîţe agramate şi de indivizi penibili ? Mai încearcă unii să dea şi altceva şi îl felicit încă odată pe Mihai Gâdea că are curajul să facă ce face pe un post de ştiri. Na, că am zis-o! Să crape toţi invidioşii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu