sâmbătă, 16 februarie 2013

16 februarie

Am pierdut timpul cu San Remo, sperînd că va fi ceva mai bine. Din păcate a fost mai slab decît anul trecut, chiar dacă mai bun decît în ultimii ani în general. Din nou cîntecele sînt aiurea şi nici publicul, nici aşa numiţii crtitici nu se orientează asupra melodiilor. Eu nu am reţinut nici măcar o piesă, deşi cred că vreo două le puteai recunoaşte auzindu-le. Probabil nu vor fi alese, vor fi premiate iarăşi melodii pe care după un an nu le mai ştie nici dracu, aşa cum s-a întîmplat şi cu cele din anii trecuţi.
În altă ordine de idei, cică am luat premiu la Berlin, adica cinematografia românească. Aş fi curioasă cu ce subiect, pentru că e o specialitate a regizorilor români din ultima vreme să nu le pese cum ne văd străinii ca naţie, numai ca să aibă ei succes. Vezi cazul Mungiu! Aş vrea să sper că de data asta nu e aşa, nu de alta dar ca să pot fi şi eu mîndră ca român de reuşită.
Cît despre politică, e tot mai evident că unii au luat locul celorlalţi şi atît. Dar despre asta în zilele următoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu