miercuri, 25 iulie 2012

23 iulie


S-au întîmplat multe în ultima vreme. Cel mai dezamăgitor mi s-a părut comportamentul celor din UE. Bineînţeles că de la precupeaţa de la Berlin nu mă aşteptam să se comporte ca o doamnă, dar la alţii da. S-au cel puţin să tacă, ceea ce le-ar fi păstrat măcar aparenţa de gentlemani.
Dar e bine şi aşa, măcar şi-au dat arama pe faţă şi au demonstrat că ne consideră doar o colonie şi că acţiunile din 1989 vizau nu comunismul, ci CAER-ul, pentru că dumnealor se sufocau şi nu le trebuia nici conncurenţa ţărilor din est. Cîtă ipocrizie!
Mă gîndesc acum că următorul referendum l-am putea face ca să plecăm din UE, care nu ne este de folos nouă, ci altora. Şi dacă tot ne numesc balcanici, poate chiar reuşim noi, cei din Balcani, să facem o uniune care ne-ar fi mult mai folositoare decît asta în care am fost băgaţi cu forţa. Ce ziceţi domnilor dacă vă lăsăm cu aroganţa voastră ?
În ceea ce îl priveşte pe vînătorul de muşte de la Casa Albă, nu vrea el să-şi ia de aici ambasadorul şi să se îngrijoreze de situaţia amenicanilor, că îi urăşte deja toată planeta ?
Mă întreb dacă imbecilii de la noi au observat că nici China, nici Rusia nu şi-au dat  cu părerea despre ce se întîmplă aici, aşa cum fac alţii. Şi poate ar trebui să ne reorientăm puţin relaţiile economice.
În rest, sper să avem înţelepciunea să punem punct acestei nebunii, dar şi să ne apucăm de treabă. Măsurile luate de guvern sînt deocamdată timide, dar cel puţin mi se par coerente şi de bune intenţii. Iar dacă cea cu TVA-ul le reuşeşte, au dat lovitura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu