joi, 4 aprilie 2013

5 aprilie

Nu am scris cîteva zile. A fost Paştele catolic, apoi am avut şi alte probleme.
Paştele a fost splendid, în ciuda vremii urîte. De mult nu am mai simţit atîta linişte şi mulţumire. Îmi place tot mai mult noul papă. Şi sper în mai bine,
Să văd cum voi reuşi să mă motivez pentru Paştele ortodox!
În ce priveşte lumea noastră politică, mă conving tot mai mult că fără o mătură mare, care să ne permită să măturăm toată şleahta ce-şi bate joc de noi, nu vom avea nimic. Dar pentru asta trebuie voinţă naţională de a schimba ceva şi tare mi-e teamă că noi nu sîntem capabili, aşa cum nu am fost nici în decembrie 1989, fapt ce iese tot mai mult la iveală.
Trebuie totuşi făcută curăţenie peste tot: politică, instituţii, justiţie... Şi trebuie impus criteriul competenţei nu a găştii! Asta dacă mai vrem ca în următorii 50 de ani să mai existăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu