marți, 19 martie 2013

18 martie

Iar face internetul figuri! Azi totuşi scriu puţin.
Mă bucur că Adrian Năstase e în sfîrşit liber! Sper ca cei vinovaţi de tot circul să şi plătească la un moment dat. Chiar dacă nu e voie să gîndeşti rău, mai ales la început de post.
Mă bucur să văd că tot mai mulţi recunosc meritele guvernării 2001-2004. Şi că o fac fără patima de altădată. Din păcate, nu cred că se va putea spune la fel şi despre ceea ce trăim de 8 ani. E prea multă ură şi dorinţă de a face rău, prea multă aroganţă şi prea mult dispreţ ca să se uite uşor.
Ceea ce e absolut necesar e să terminăm cu toate aceste rele influenţe.
P.S. E seara tîrziu, dar mă bucur că ceea ce am crezut eu despre celălalt Adrian, Severin pe numele lui şi despre tot circul de la UE, se dovedeşte real. O făcătură ca să elimine singurul om care le spunea aroganţilor din occident oarece adevăruri şi apăra România. Păcat că domnul Ponta e foarte departe de ceea ce se poate numi un bărbat adevărat. Nici poveste de Titulescu, nici măcar unul mic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu