duminică, 2 decembrie 2012

3 decembrie

A trecut şi Ziua Naţională. Destul de bine, aş zice. Poate cu mai mult entuziasm ca în alte dăţi. Vedem  în ce se transformă la alegerile care vor urma.
Cît priveşte manualul de supravieţuire, să vedem cît ne trebuie pentru mîncare: cam 5 lei pe săptămînă pentru  pîine, 4 pentru lapte, ar însemna cam 40 pe lună, plus 3 lei cartofi, 6 lei celelalte zarzavaturi15 lei carne, mă gîndesc la ficat de pui şi poate părţi ceva mai ieftine. Eu mănînc foarte rar carne şi mă simt mai bine, 10 lei ouă, 8 lei 1 l ulei, 5 lei 1 kg zahăr (e cam mult, dar nu pot restrînge pentru toată lumea), 3 lei 1 kg făină, 15 lei fructe, mere mai ales, dar în perioada asta nici portocalele sau kiwi nu sînt foarte scumpe. Încă 30 lei alte legume şi să vedem ce iese. Mai putem adăuga adăuga nişte cumpărături pînă la 150 lei, de exemplu soia, paste, concentrat de roşii, o conservă de fasole, 1 kg orez...
Mîine vedem dacă ne-a mai rămas ceva şi apoi cum gătim ca să ne încadrăm în bani. repet însă, am luat o lună de iarnă şi nu am considerat subvenţii ori alte ajutoare. În plus am calculat alimente care cred eu că sînt folosite în general, nu ceea ce folosesc eu, care nu consum decît între 5 şi 10 ouă pe lună, 1 kg zahăr îmi ajunge două luni pentru că nu fac prăjituri, în schimb consum mai multe fructe sau legume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu